تبلیغات
بزرگترین مرجع دانلود تمرینات,مسابقات واطلاعات روز رشته های ورزشی - تناسب اندام و کاهش وزن با موفقیت ماده 9
تبلیغات
آرشیو دانلود ها
» دانلود آموزش نینجوتسو
» دانلود تمرینات بدنسازی
» دانلود مسابقات بدنسازی
» دانلود آموزش بوکس
» دانلود مسابقات بوکس
» دانلودمسابقه کیک بوکسینگ
» دانلود آموزش کیک بوکسینگ
» دانلود آموزش یو اف سی
» دانلود مسابقات یو اف سی
» دانلود آموزش موی تای
» دانلود مسابقات موی تای
» دانلود آموزش یوگا
» دانلود آموزش شنا
» دانلود آموزش ایروبیک
» دانلود آموزش ژیمناستیک
» دانلود آموزش فوتبال
» دانلود آموزش کشتی
» دانلود آموزش هاپکیدو
» دانلود آموزش آیکیدو
» دانلود آموزش دفاع شخصی
» دانلود آموزش کاراته
» دانلود آموزش کونگ فو
» دانلود آموزش تکواندو
» دانلود آموزش ووشو
» دانلود آموزش بسکتبال
» دانلود آموزش شطرنج
» دانلود آموزش جودو
» دانلود آموزش جیت کان دو
» دانلود آموزش سامبو
» دانلود آموزش جوجیتسو
» دانلود آموزش کاپوئرا
» دانلود آموزش پارکور
» دانلود آموزش وینگ چون
» دانلود آموزش سانشو
» دانلود آموزش نانچیکو
» دانلود آموزش پاورلیفتینگ
» دانلود آموزش اسکریما
» آموزش ایروبیک
» بیوگرافی بدنسازان
» عکس های کای گرین
» ::::::::::بدن سازی
» دانلود بدن سازی
» عكس های جی كاتلر
» عكس های رونی كلمن
» مقالات بوكس
» مقاله بدنسازی
» دانلود متفرقه
» آموزش جوجیتسو
» آموزش موتای
» آموزش كیوكشین
» آموزش بوكس
فروشگاه
:: اَبر برچسبها
نویسندگان
 " امروز: "

تمرینات باشگاهی جی كاتلر تمرینات باشگاهی رونی كلمن

تناسب اندام و کاهش وزن با موفقیت ماده 9

  ورزشكار :()


تناسب اندام و کاهش وزن با موفقیت  ماده 9


بیایید صورت با موفقیت . اگر می خواهید بدن شما همیشه در رویاهای خود تصور کرده ام ، و سپس شما باید یک رژیم غذایی سالم ، ورزش منظم و رژیم غذایی مناسب، و هیچ Jaygzny شما می توانید آنها را پیدا کند .

1 - نظم

آیا رویا نیست ... ! شما می توانید اگر شما می دانید که چگونه برای حفظ نظم در کار خود را دریافت کنید هر آنچه شما می خواهید . هر موفقیت باید به عنوان خواسته های کم است که شما در ذهن آغاز خواهد شد ، بنابراین شما می توانید تصمیم گیری هوشمند ، و مگر اینکه این مهم است که به شما صبر و شکیبایی خود را ارائه می کنند ! ترتیب است که کمک می کند تا کار دقیق شما ، بهتر و موفق تر در رسیدن به . سعی کنید این نکات را در ذهن را به هر یک تغییر مثبت در زندگی خود روبرو می شوند .

تناسب اندام و کاهش وزن با موفقیت  ماده 9


بیایید صورت با موفقیت . اگر می خواهید بدن شما همیشه در رویاهای خود تصور کرده ام ، و سپس شما باید یک رژیم غذایی سالم ، ورزش منظم و رژیم غذایی مناسب، و هیچ Jaygzny شما می توانید آنها را پیدا کند .

1 - نظم

آیا رویا نیست ... ! شما می توانید اگر شما می دانید که چگونه برای حفظ نظم در کار خود را دریافت کنید هر آنچه شما می خواهید . هر موفقیت باید به عنوان خواسته های کم است که شما در ذهن آغاز خواهد شد ، بنابراین شما می توانید تصمیم گیری هوشمند ، و مگر اینکه این مهم است که به شما صبر و شکیبایی خود را ارائه می کنند ! ترتیب است که کمک می کند تا کار دقیق شما ، بهتر و موفق تر در رسیدن به . سعی کنید این نکات را در ذهن را به هر یک تغییر مثبت در زندگی خود روبرو می شوند .

2 - تغذیه

آیا شما تا به حال ایستاد تا فکر می کنم در صورتی که غذایی که می خورید و عادات رژیم غذایی ؟ چقدر شما در مورد علم تغذیه می دانید؟ در واقع، یکی از عوامل مهم در درک اهمیت 9 اصول تغذیه در زندگی شما . تفاوت بین کربوهیدرات های خوب و کربوهیدرات های بد ، برای مثال ، شما نیاز به دانستن به منظور انتخاب بهتر یا دانستن اینکه چه غذاهایی باید بخورید و یا جلوگیری از به یک معده تخت . همه این کارها به شما تصویر روشنی از اصول تغذیه است که راه را برای شما هموار می دهد.

به خاطر در ذهن چیزهای مانند قند سفید، نان سفید، برنج سفید و به جای آن سعی کنید برای جلوگیری از میوه ها ، سبزیجات، سیب زمینی شیرین ، برنج قهوه ای و غلات سبوس دار در رژیم غذایی شامل بیش .

3 - اطاعت اعتدال

آیا رفتن نه چندان دور . واقع بینانه باشد . هیچ کسبهترین ظاهر در تمام زندگی خود را . هرگز غذا خوردن فست فود مثل پیتزا استفاده کرد، همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده و بستنی شکلاتی ، نمی رویم بیش از حد. به جای یک یا دو وعده غذایی در برنامه هفته به خودتان پاداش و حمل تو را دوست دارم به غذا خوردن بدون احساس گناه .

4 - گوش دادن به صدای شما

در بدن خود را به عنوان یک هدیه مقدس نگاه ، هدیه ای از آموزش و پرورش و آموزش هر روز مورد نیاز است. این برای من بسیار شگفت انگیز است که چگونه است که بدن افراد مواد که در Akhtybarsh واکنش نشان می دهند . Knydv آن را امتحان کنید برای Barhm که پاسخ بدن به غذا خوردن، ورزش و استراحت است که توجه داشته باشید . در واقع ، شما می توانید به صدای خود گوش دهید.

5 - وعده برای افزایش غذا

آیا خودتان را گرسنه نگه داشتن نیست ، شما غذای بیشتری می خورند در طول روز کمک می کند تا برای حفظ سطح قند خون ثابت است . قند خون در طول روز ثابت به ثابت نگه داشتن سطح انرژی در سراسرروز و بدن خود را به جذب انرژی از مواد غذایی در طول روز می تواند یکنواخت نگه دارید . در غذاهای اصلی Smrf و دو میان وعده در طول روز ، برای افزایش سوخت و ساز بدن شما و سوزاندن چربی ذخیره شده منجر خواهد شد ، به شرطی که Tmryntan به طور منظم انجام شده است . به یاد داشته باشید، مصرف کالری ، افزایش انرژی حرارت بدن بالا بردن سوخت و ساز بدن شما و افزایش انرژی و افزایش سوخت و ساز بدن ، افزایش سوختن کالری ، آن را به بدن خود را با تشکر از شما Khvahkhd .

6 - با توجه به حجم مواد غذایی

آیا همیشه با دقت مقدار مواد غذایی که شما می خواهید به خوردن را اندازه گیری کند. با این حال ، مقدار تقریبی مواد که شما می توانید در طول روز از آنها می دانند که استفاده کنید . Anyja دوز استاندارد از مواد غذایی است در کوتاه مدت :

غلات و حبوبات ( یک فنجان = یک توپ تنیس )

آجیل ( 31 گرم = ½ فنجان )

پنیر (گرم = 31 پینگ قلم توپ )

گوشت ( 93 گرم = یک قالب صابون )

برنج ( ½ فنجان = یک توپ پینگ پنگ )

سیب زمینی = یک موس کامپیوتر

کره ( 250 گرم = یک جعبه بازی )

میوه ( یک فنجان = یک توپ تنیس )

مرغ ( 93 گرم = یک طرف )

ماهی ( 93 گرم =چک )

7 - چه به غذا خوردن

شما شنیده ام این بیانیه ، اما من به شما بگویم دوباره ، اگر شما می خواهید راه خود را به سوی یک تغییر در شیوه زندگی سالم و احساس بهتری نسبت به دور ماندن از چربی های اشباع شده یا چربی های پردازش . کسانی که یک رژیم غذایی فقیر و یا مصرف بیش از حد کافئین می تواند باعث تجمع سموم هستند ثروتمندتر از کسانی که از بدن به رژیم غذایی . سبزیجات تازه و خوردن به عنوان گوشت قرمز زیادی خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها را کاهش می دهد .

8 - مقدار زیادی آب بنوشید .

بسیاری از زنان وزن آب به اندازه کافی به کش نخورید. دکتر توصیه می شود که مردم باید 8 لیوان آب در هر روز به 7 می نوشند . این حذف زباله های سمی از بدن کمک می کند. زباله در فرم از چربی است که در بدن سلولیت انباشته ، وجود دارد . اگر شما تنها افرادی که به طور منظم آب می نوشند در طول روز به شما یادآوری برای همیشه نگه داشتن یک بطری آب روی میز در جلوی چشمان شما و در اسرع وقت آن را دوباره پر کردن خالی نیست.

9 - استفاده از یک مجله پخت و پز

آیا نمی وسوسه شود تا گنجه دهان خود را پر از مواد غذایی مفید و مغذی با هیچ تنقلات اضافی ! اگر شما تا به حال با مشکل رژیم غذایی خود را ، وقت آن است برای بررسی از برخی از مجلات است. این دستور غذا را در بسیاری از غذاهای رژیم غذایی و عادات بد مجلات رژیم غذایی می تواند از ابین را کمک خواهد کرد .

برچسب ها: افزایش عضلات ، بدنسازی ، بدنسازی و تنساب اندام ، برنامه غذایی مناسب ، تغذیه مناسب ، تغذیه ورزشی ، تناسب اندام ،

› نویسنده : مربی فنی  › تاریخ : 1392/08/26
تبلیغات
مطالب قبلی
» بیوگرافی و زندگینامه بیت الله عباسپور + آلبوم عکس
» دانلود آموزش اسکریما فیلیپینی با دو چوب
» دانلود آموزش و تمرین لیفت امین تقی پور
» آموزش نانچیکو توسط استادابوبکری کونگ فوتوآ
» دانلود آموزش ساندا بهترین ووشو سانشو
» دانلود آموزش ضربات پا در وینگ چون
» دانلود آموزش پارکور اساسین
» دانلود آموزش کاپوئرا برزیلی
» دانلود جوجیتسو مسابقات جنوب کشور - شهریور ۹۴
» دانلود آموزش سامبو و تکنیکهای خیابانی
» دانلود جیت کندو کالی اسکریماسبک بروسلی استاد شورکی
» دانلودآموزش جودو استاد جناب زاده فنون خاک
» دانلود فیلم آموزشی شطرنج تاکتیک های نیمه اسلاو
» دانلود آموزش بسکتبال توسط مایکل جردن
» دانلود آموزش ووشو حرکات نیزه
» دانلود آموزش تکواندو فیلیپینی موم دولیو
» دانلودکونگفو کاراته تکواندو خنده دار کرکر خنده
» دانلود مسابقات جهانی کاراته مردان ۲۰۱۲
» دانلود آموزش دفاع شخصی و دعوا
» دانلود آموزش اجرای چند تکنیک آیکیدو توسط یوسف نظری
» دانلود آموزش هاپکیدو توسط استاد نقیبی
» آموزش کشتی توسط مربی تیم ملی روسیه
» دانلود آموزش مهارت های فوتبال
» دانلود تمرین آمادگی جسمانی ژیمناستیک در طبیعت
» دانلود آموزش حرکت شکم ایروبیک بانوان
» دانلود آموزش جامع شنا
» آموزش یوگا فقط در ۱۵ دقیقه با کیفیت HD
» دانلود مسابقات موی تای شهرستان شیروان
» دانلود آموزش تمرین شدید بدن در موی تای
» دانلود مسابقات کیک بوکسینگ wka ایران-تهران
» لیست کامل مطالب ارسالی
آرشیو ماهیانه
تبلیغات






حدیثی از رسول اكرم(ص)
ارتباط با ما
:. چت با مدیریت .:

تلفن:
آمار سایت
:: صفحات جانبی