تبلیغات
بزرگترین مرجع دانلود تمرینات,مسابقات واطلاعات روز رشته های ورزشی - ورزش هایی برای رفع گردن درد
تبلیغات
آرشیو دانلود ها
» دانلود آموزش نینجوتسو
» دانلود تمرینات بدنسازی
» دانلود مسابقات بدنسازی
» دانلود آموزش بوکس
» دانلود مسابقات بوکس
» دانلودمسابقه کیک بوکسینگ
» دانلود آموزش کیک بوکسینگ
» دانلود آموزش یو اف سی
» دانلود مسابقات یو اف سی
» دانلود آموزش موی تای
» دانلود مسابقات موی تای
» دانلود آموزش یوگا
» دانلود آموزش شنا
» دانلود آموزش ایروبیک
» دانلود آموزش ژیمناستیک
» دانلود آموزش فوتبال
» دانلود آموزش کشتی
» دانلود آموزش هاپکیدو
» دانلود آموزش آیکیدو
» دانلود آموزش دفاع شخصی
» دانلود آموزش کاراته
» دانلود آموزش کونگ فو
» دانلود آموزش تکواندو
» دانلود آموزش ووشو
» دانلود آموزش بسکتبال
» دانلود آموزش شطرنج
» دانلود آموزش جودو
» دانلود آموزش جیت کان دو
» دانلود آموزش سامبو
» دانلود آموزش جوجیتسو
» دانلود آموزش کاپوئرا
» دانلود آموزش پارکور
» دانلود آموزش وینگ چون
» دانلود آموزش سانشو
» دانلود آموزش نانچیکو
» دانلود آموزش پاورلیفتینگ
» دانلود آموزش اسکریما
» آموزش ایروبیک
» بیوگرافی بدنسازان
» عکس های کای گرین
» ::::::::::بدن سازی
» دانلود بدن سازی
» عكس های جی كاتلر
» عكس های رونی كلمن
» مقالات بوكس
» مقاله بدنسازی
» دانلود متفرقه
» آموزش جوجیتسو
» آموزش موتای
» آموزش كیوكشین
» آموزش بوكس
فروشگاه
:: اَبر برچسبها
نویسندگان
 " امروز: "

تمرینات باشگاهی جی كاتلر تمرینات باشگاهی رونی كلمن

ورزش هایی برای رفع گردن درد

› دسته : مقاله بدنسازی  ورزشكار :()

گردن‌درد مشکل نسبتا شایعی است، که برای بعضی‌ها،همه‌روزه اتفاق می‌افتداما خوشبختانه بسیاری از علایم درد گردن را می‌توان با حرکات کششی، تمرینات مقاوم‌سازی و حفظ حالات صحیح استقرار گردن، کاهش داد یا کاملاً، از بین برد و حتی بالاتر از همه این ها گاهی می‌توان به همین ترتیب، از بروز گردن‌درد جلوگیری کرد...

 

تحت هیچ شرایطی در صورتی که گردن درد شما، همراه با احساس بی‌حسی در قفسه‌سینه، شانه و کتف، بازو و دست بود، حرکات و تمرینات زیر را انجام ندهید زیرا این تمرینات بیشتر در شرایطی توصیه می‌شوند که درد، در اثر وضعیت‌های نامناسب،فشارها و ضربه‌های کوچک، و سبک به وجود آمده باشند، در غیر این صورت، اگر در اثر صدمات شدید، و یا در حالی که درد بی‌دلیل و خود به، خودی به وجود آمده است، حتماً به پزشک مراجعه نمایید. حفظ سلامت و صرف وقت برای آن بهتر از تأسف خوردن برای عواقب، کارهای نسنجیده است، ضمن اینکه در هر حال باید درمان‌های اولیه گردن‌درد را هم پشت سر بگذارید:

 

1- گرمادرمانی:

 

یک دوش آب گرم بگیرید، و اجازه دهید که آب مستقیما به گردن شما برسد،همچنین می‌توانید از جکوزی پدهای گرم و بطری آب گرم استفاده کنید، فشار آب را تا اندازه‌ای که پوست کمی ‌قرمز و، اندکی گرم شده باشد می‌توانید نگه دارید،

 

2- استراحت:

 

از انجام حرکات و کارهایی، که درد شما را شدیدتر می‌کنند خودداری کنید و به گردن ‌تان استراحت، دهید.

انجام تمرینات، ورزشی

این تمرین‌ها در شرایطی توصیه می‌شوند که درد گردن در اثر استقرار نامناسب گردن و وارد آمدن فشارها و ضربه‌های مختصر به گردن ایجاد شده باشد.


ورزش هایی برای رفع  گردن درد

 

گردن‌درد مشکل نسبتا شایعی است، که برای بعضی‌ها،همه‌روزه اتفاق می‌افتداما خوشبختانه بسیاری از علایم درد گردن را می‌توان با حرکات کششی، تمرینات مقاوم‌سازی و حفظ حالات صحیح استقرار گردن، کاهش داد یا کاملاً، از بین برد و حتی بالاتر از همه این ها گاهی می‌توان به همین ترتیب، از بروز گردن‌درد جلوگیری کرد...

تحت هیچ شرایطی در صورتی که گردن درد شما، همراه با احساس بی‌حسی در قفسه‌سینه، شانه و کتف، بازو و دست بود، حرکات و تمرینات زیر را انجام ندهید زیرا این تمرینات بیشتر در شرایطی توصیه می‌شوند که درد، در اثر وضعیت‌های نامناسب،فشارها و ضربه‌های کوچک، و سبک به وجود آمده باشند، در غیر این صورت، اگر در اثر صدمات شدید، و یا در حالی که درد بی‌دلیل و خود به، خودی به وجود آمده است، حتماً به پزشک مراجعه نمایید. حفظ سلامت و صرف وقت برای آن بهتر از تأسف خوردن برای عواقب، کارهای نسنجیده است، ضمن اینکه در هر حال باید درمان‌های اولیه گردن‌درد را هم پشت سر بگذارید:

 

1- گرمادرمانی:

 

یک دوش آب گرم بگیرید، و اجازه دهید که آب مستقیما به گردن شما برسد،همچنین می‌توانید از جکوزی پدهای گرم و بطری آب گرم استفاده کنید، فشار آب را تا اندازه‌ای که پوست کمی ‌قرمز و، اندکی گرم شده باشد می‌توانید نگه دارید،

2- استراحت:

 

از انجام حرکات و کارهایی، که درد شما را شدیدتر می‌کنند خودداری کنید و به گردن ‌تان استراحت، دهید.

انجام تمرینات، ورزشی

این تمرین‌ها در شرایطی توصیه می‌شوند که درد گردن در اثر استقرار نامناسب گردن و وارد آمدن فشارها و ضربه‌های مختصر به گردن ایجاد شده باشد.

 

تمرین اول: در حالی که عضلات کتف‌تان، شل و ریلکس می‌باشد سرتان را به یک طرف بچرخانی،د تا احساس کشش در گردن کنید به طوری که نگاه تان به روی کتف و شانه باشد، 6 ثانیه مکث کنید و این حرکت را برای هر طرف 3 بار انجام دهید، (تصویر بالا)

تمرین دوم : سر خود را به جلو خم کنید، به ‌طوری که چانه‌تان به قفسه‌سینه برسد، برای ایجاد کشش بیشتر می‌توانید با کمک انگشت به آرامی ‌از پشت سر فشار اندکی وارد کنید تا بیشتر به سمت قفسه‌سینه خم شود. زمانی که احساس کشش کردید به مدت 6 ثانیه مکث کنید و سپس به حالت اولیه برگردید، این حرکت را می‌توانید 3 بار تکرار کنید،

تمرین سوم: کف دست را روی پیشانی‌تان قرار دهید (مانند حالت قبل) اما این بار رو به جلو فشار وارد کنید، و در اینجا نیز سعی کنید سر و دست حرکت نکند، 10 ثانیه مکث کنید و 3 بار تکرار کنید،

تمرین چهارم: دست خود را دوباره بر کنار سرتان بگذارید، اما این‌بار سر خود را به سمت شانه بچرخانید به طوری که می‌خواهید، بالای کتف و شانه را ببینید، اما حرکتی نداشته باشید، 10 ثانیه مکث کنید و برای هر طرف 3 بار تکرار کنید،

تمرین پنجم: گردن خود را به آرامی‌ به بغل خم کنید، و با دست نیز فشار اندکی برای ایجاد کشش بهتر وارد کنید، 6 ثانیه مکث کنید و به حالت اولیه برگردید، این حرکت را برای هر سمت 3 بار انجام دهید.

تمرین ششم: یک دست خود را یک طرف سرتان بگذارید، و سر را به سمت دست فشار دهید اما سعی نکنید، آن را فشار دهید. روی این حالت 10 ثانیه تمرکز کنید. این حرکت را برای هر طرف 3 بار انجام دهید.

 

› نویسنده : مربی فنی  › تاریخ : 1390/03/8
تبلیغات
مطالب قبلی
» بیوگرافی و زندگینامه بیت الله عباسپور + آلبوم عکس
» دانلود آموزش اسکریما فیلیپینی با دو چوب
» دانلود آموزش و تمرین لیفت امین تقی پور
» آموزش نانچیکو توسط استادابوبکری کونگ فوتوآ
» دانلود آموزش ساندا بهترین ووشو سانشو
» دانلود آموزش ضربات پا در وینگ چون
» دانلود آموزش پارکور اساسین
» دانلود آموزش کاپوئرا برزیلی
» دانلود جوجیتسو مسابقات جنوب کشور - شهریور ۹۴
» دانلود آموزش سامبو و تکنیکهای خیابانی
» دانلود جیت کندو کالی اسکریماسبک بروسلی استاد شورکی
» دانلودآموزش جودو استاد جناب زاده فنون خاک
» دانلود فیلم آموزشی شطرنج تاکتیک های نیمه اسلاو
» دانلود آموزش بسکتبال توسط مایکل جردن
» دانلود آموزش ووشو حرکات نیزه
» دانلود آموزش تکواندو فیلیپینی موم دولیو
» دانلودکونگفو کاراته تکواندو خنده دار کرکر خنده
» دانلود مسابقات جهانی کاراته مردان ۲۰۱۲
» دانلود آموزش دفاع شخصی و دعوا
» دانلود آموزش اجرای چند تکنیک آیکیدو توسط یوسف نظری
» دانلود آموزش هاپکیدو توسط استاد نقیبی
» آموزش کشتی توسط مربی تیم ملی روسیه
» دانلود آموزش مهارت های فوتبال
» دانلود تمرین آمادگی جسمانی ژیمناستیک در طبیعت
» دانلود آموزش حرکت شکم ایروبیک بانوان
» دانلود آموزش جامع شنا
» آموزش یوگا فقط در ۱۵ دقیقه با کیفیت HD
» دانلود مسابقات موی تای شهرستان شیروان
» دانلود آموزش تمرین شدید بدن در موی تای
» دانلود مسابقات کیک بوکسینگ wka ایران-تهران
» لیست کامل مطالب ارسالی
آرشیو ماهیانه
تبلیغات






حدیثی از رسول اكرم(ص)
ارتباط با ما
:. چت با مدیریت .:

تلفن:
آمار سایت
:: صفحات جانبی